PUFFER JACKET + RED BOOTS

9K4A0187.jpg

 

Viikon käytetyimmät: 

Punaiset, teräväkärkiset tekonahkabuutsit ja puffer-takki. Kengät ovat niin hyvät jalassa, että niillä on kävelty ties kuinka monta kilometriä ja klassinen oversized toppatakki nyt vaan toimii vuodesta toiseen! Olipa matka sitten salille tai toimistolle, tarttuu tämä takkimalli miltei aina ensimmäisenä käteen naulakolta.

En tiedä olenko koskaan omistanut punaisia nilkkureita, etenkään tekonahkaisia sellaisia. Värejä pursuava syysmuoti on saanut meikäläisenkin kokeilemaan vähän räikeämpiä juttuja, ja hyvä niin. Vaihtelu virkistää! Kyseiset buutsit vaan tuntuvat sopivan joka asuun, vaikka väriltään kirkkaanpunaiset ovatkin. Eniten olen käyttänyt niitä tämän postauksen nilkkapituisten farkkujen sekä hieman käärittyjen mom jeansien kanssa.

 

9K4A0125-side.jpg

9K4A0047.jpg

Pictures: Svante Gullichsen

Nly puffer jacket here*

Nly shoes here*

Gina Tricot jeans

Bik Bok sweater

*adlink

 

xx Sara

8 Comments
  • Vierailija
    Posted at 18:16h, 16 October

    hei laitoin kommentin tähän postaukseen http://www.lily.fi/blogit/tickle-your-fancy/katu-josta-kaikki-alkoi
    “Hei, mulla on toi sama neule ja se nukkaa hirveesti mun housuja ja esim kangaskassia. Onks sulla ton kaa sama ongelma tai mitää ratkaisuja tähän… 🙂 ?”
    kriisiavun tarpeessa ton neuleen kanssa 😀

    • saratickle
      Posted at 20:46h, 16 October

      Hei hyvä kun pistit uudelleen 🙂

      Kyseinen neule oli päivän mulla Kaisalta lainassa. En kyllä huomannut siinä ajassa, että tuosta mitään nukkaa irtoisi. Ootko koittanut pestä? Se voi myös jeesata!

  • EllaKK
    Posted at 20:00h, 16 October

    Moikka,
    Olisi kiinnostavaa kuulla, mitä ajattelet vaatefirmojen (ja myös muiden yhteistyökumppaniesi) sosiaalisesta, eettisestä ja ekologisesta vastuusta. Entä millaiseksi miellät oman vastuusi asiassa vaikuttajana ja mainostajana? Aihehan on ollut pinnalla jo aika pitkään, mutta tuntuu, että se on jonkinlainen tabu etenkin muotibloggarien maailmassa. Mietitkö kulutuskulttuuriin liittyviä ongelmia päivittäin ja koetko arvioitko sitä, miten nämä seikat mahdollisesti vaikuttavat blogiisi esim muutaman vuoden päästä? Koetko tästä huonoa omatuntoa? Itse en pystyisi nukkumaan öitäni, jos työnkuvaan kuuluisi jatkuva uusien vaatteiden ja ohi menevien trendien mainostaminen oman brändini kautta, näihin kun liittyy niin valtavasti paitsi ekologisia, myös sosiaalisia ongelmia. Olisi kiva, kun avaisit ajatuksiasi liittyen näihin teemoihin vaikka postauksen muodossa. Tarkoitukseni ei ole loukata sinua, asia vaan kiinnostaa minua kovasti :).

    • saratickle
      Posted at 21:06h, 16 October

      Moikka!

      Hyviä ja mielenkiintoisia kysymyksiä. Kuten sanottua, näihin vastaaminen vaatisi pitkän postauksen, ja sekään ei riittäisi. Aihetta tulee pohdittua useinkin ja paljon siitä kollegoiden kanssa puhutaankin. Puheenaihe on hankala, sillä hyviä kantoja löytyy niin puolesta kuin vastaankin. Ymmärrän siis vallan mainiosti, miksi tästä asiasta ei blogeissa, tv:ssä tai lehdissä juuri puhuta. Mainostaminen kun mahdollistaa tämän kaiken meille kaikille.

      Itse kuitenkin koen, että vastuu on kuluttajalla. Hän on se, joka päättää mihin trendeihin tarttuu. Jokainen tekee omat kulutuspäätöksensä ja toimii kuten parhaakseen näkee.

      Haluan vielä muistuttaa, että mitä kaupallisiin yhteistöihin tulee, toimii blogini mainosalustana siinä missä mikä tahansa muukin mainospaikka aina tv:stä ulkomainontaan. 

      Toivttavasti tämä avasi edes hiukan 🙂

       

      • Vierailija
        Posted at 09:06h, 17 October

        Tehkää podcasti tästä aiheesta! Ois mielenkiintonen just kuulla ihan vaan keskustelua 🙂

      • Vierailija
        Posted at 19:44h, 17 October

        Hei,
        Kiitos vastauksestasi! Itsekin ajattelen osittain, että kuluttajalla on kyllä vastuu omista kulutustottumuksistaan. Koen kuitenkin, että niillä, joilla on valtaa ja vaikuttamismahdollisuuksia näihin ongelmiin, on myös korostuneen suuri vastuu toiminnastaan ? yksinkertaistettuna valta luo vastuuta. Bloggarit kutsuvat itseään vaikuttajiksi ja termi onkin kehittynyt viime vuosina blogimaailman murroksen ja kaupallistumisen myötä. Käsittääkseni bloggarit vaikuttajina pyrkivät _vaikuttamaan_ lukioihinsa ja tätä kautta yhteistyökumppaneidensa liiketoimintaan positiivisesti tämän uudenlaisen mainonnan tavan kautta. Näin ollen näkemys siitä, että kuluttajalla on itsellään viime kädessä vastuu, vaikuttaa hieman yksinkertaistetulta. Missä määrin yksittäiselle kuluttajalle voidaan vierittää vastuu? Toivottavasti saadaan kuulla aiheesta blogin puolella vaikkapa juurikin podcastin muodossa :).

  • Jani-75
    Posted at 07:59h, 17 October

    Kengät<3 🙂

  • Vierailija
    Posted at 11:58h, 18 October

    Upeita asukokonaisuuksia näkee taas kerran sinun päälläsi, ei voi muutakun hehkuttaa sua!
    Muistatko yhtään minkä kokoiset nämä sun Gina Tricotin farkut on? Olen miettinyt samojen hankintaa ja en pääse itse kokeilemaan niitä liikkeeseen, niin kokoa tässä vaan mietiskelen.
    Kiitos!